Sobotnie pedałowanie

d a n e w y j a z d u 106.82 km 2.00 km teren 04:51 h Pr.śr.:22.02 km/h Pr.max:33.80 km/h Temperatura:26.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Unibike Zethos
Sobota, 18 maja 2013 | dodano: 19.05.2013

Sobotnia wycieczka wzdłuż lewego brzegu Wisły. Zdjęcia zrobione pomiędzy Nowym Dworem Mazowieckim a Wyszogrodem.

Cmentarz w Śladowie, pozostałość po niemieckich i holenderskich osadnikach, którzy osuszali te tereny.

Cmentarz ewangelicki w Śladowie © jarbla

Cmentarz ewanelicki w Śladowie, gmina Brochów © jarbla

Cmenatrz ewangelicki w Śladowie © jarbla

Upamiętnienie zdarzeń z czasów wojny z Zakonem Krzyżackim - miejscowość Śladów, gmina Brochów.
Miejsce przeprawy rycerstwa Jagiełły, Śladów © jarbla

Pomnik w Śladowie dotyczący króla Jagiełły oraz przeprawy jego wojsk przez Wisłę w trakcie wojny z Zakonem Krzyżackim © jarbla

Pomnik w Brochowie © jarbla

Drugi pomnik w Śladowie, tym razem odnoszący się do wojny obronnej z 1939 roku.
Pomnik ku czci żołnierzy roztrzelanych przez Niemców w wojnie obronnej 1939r © jarbla

Pozostałości następnego cmentarza ewangelickiego - miejscowość Piaski Duchowne.