Gminobranie. Kampania mazurska (1)

d a n e w y j a z d u 273.15 km 3.00 km teren 11:02 h Pr.śr.:24.76 km/h Pr.max:48.66 km/h Temperatura:29.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:jajant
Środa, 11 lipca 2012 | dodano: 15.07.2012

Gdy się posiada znajomych na Mazurach aż się prosi aby wybrać się do nich na rowerze. Tak też uczyniłem. Aby zaliczyć jak najwięcej gmin zaplanowałem, że będę jechał w stronę Ełku lekko odchylając się na wchód, zaś powrót nastąpi trasą wybrzuszona w stronę zachodnią. Jechało mi się bardzo dobrze, nie miałem kryzysów formy ani załamań psychiki. Niestety pogoda na ostatnim etapie nie dopisała i deszcz przemoczył mnie do suchej nitki. :( W tym dniu zaliczyłem 19 nowych gmin!

Na Witaczu napis: Różan. Kwitnie nad Narwią 1378

Różan. Czołg T-34 na cokole

Poniżej seria zdjęć Pomnika mauzoleum poległych w bitwie pod Ostrołęką 1831r.

Gmina Troszyn zaliczona.

Kościół mijany po drodze. Nie pamiętam w jakiej miejscowości.

Prawdopodobnie okolice Jedwabnego.

Byłem przemoczony do suchej nitki gdy wjeżdżałem do Ełku ale zmusiłem siebie, żeby zrobić chociaż jedno zdjęcie z tego miasta. Wybór padł na tę świątynię. Gdy się do niej zbliżałem deszcz przestał padać, niestety tylko na chwilę. Kilkanaście minut później znowu lało…

Kategoria Ponad 100km jednego dnia

jarbla | 13:32 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj @ RoboD , zdjęcia ciekawe. Kilka miejsc miałem okazję widzieć na własne oczy.
@ zarazek , dzięki za słowa uznania. U mnie ostatnio jest na odwrót: mniej terenu a więcej asfaltu. Ciekawe.
zarazek
| 08:26 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj Nie kocham zbytnio asfaltów, ale takie 3 dystanse pod rząd robią wrażenie! Pozdrawiam :)
RoboD
| 20:50 niedziela, 15 lipca 2012 | linkuj Zapraszam do obejrzenia fotek z miasta. W wątku jest sporo moich...

| 15:44 niedziela, 15 lipca 2012 | linkuj Dziękuję. Na pewno do Ełku wrócę jeszcze nie jeden raz. ;)
RoboD
| 15:25 niedziela, 15 lipca 2012 | linkuj Witaj w moim mieście :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eciwk