Gminobranie

d a n e w y j a z d u 142.76 km 4.00 km teren 06:58 h Pr.śr.:20.49 km/h Pr.max:48.20 km/h Temperatura:5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Unibike Zethos
Sobota, 3 marca 2012 | dodano: 03.03.2012

Zaliczyłem na rowerze kolejne cztery nowe gminy: Pułtusk, Gzy, Gołymin-Ośrodek oraz Sońsk. Przez cały czas towarzyszył mi mocny wiatr, który solidnie dał się we znaki. Gdyby nie te gminne wariactwo na pewno tylu kilometrów dzisiaj bym nie przejechał. :)

Wieża dawnego ratusza gotycko-renesansowa. W tle siedziba Urzędu Gminy Pułtusk.

Zamek w Pułtusku

Dzwonnica i kolegiata w Pułtusku. Widok z rynku.

Kolegiata w Pułtusku. Wybudowana w 1449 roku.

Dzwonnica z 1507 roku.

Do Pułtuska wjechałem od strony Nasielska.

Kościół w Gzach.

Jeszcze raz Gzy.

Właśnie rozpoczynam zaliczanie gminy Gołymin Ośrodek. ;)

Kościół w Gołyminie.

Kościół w Sońsku.

I na koniec zapora w Dębem. Ciekawe ile potrzeba by buteleczek Rohloffa lub Finish Line by nasmarować TAKI łańcuch. :)

Kategoria Ponad 100km jednego dnia

| 22:02 sobota, 3 marca 2012 | linkuj W terenie na pewno ciężej. Każdy rowerowy styl ma swój specyficzny urok ;)
zarazek
| 21:09 sobota, 3 marca 2012 | linkuj Też tak jeszcze parę lat temu wypuszczałem się na swoim trekkingu na wycieczki 100km+, ale teraz mię wzięłło na teren, a tam już ciężko podobne dystanse wykręcić. :D
| 20:41 sobota, 3 marca 2012 | linkuj To fakt, że zaliczanie gmin mobilizuje do większego wysiłku. Rok temu taka wyprawa o tej porze roku nawet do głowy by mi nie przyszła. A teraz planuję jeszcze dalsze wyjazdy :). Mój dorobek na razie jest dość skromny, zaliczyłem tylko kilkadziesiąt gmin.

W kwestii siodła. Może to dziwne ale tak mi wygodnie. ;)
stamper
| 20:21 sobota, 3 marca 2012 | linkuj Fajna sprawa z tym gminobraniem. Widzę, że taka zabawa może nieźle zmobilizować do ciekawych rowerowych wypadów.

Ps.
Ależ masz siodło ustawione do dołu, wydawało mi się, że sam ustawiam sobie siedzenie bardzo pod kątem ale z tego co widzę to Ty mnie w tym bijesz na głowę ;-).

Pozdrower

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tazrz