Lasem, wałem, polem

d a n e w y j a z d u 63.64 km 60.00 km teren 04:11 h Pr.śr.:15.21 km/h Pr.max:29.71 km/h Temperatura:-2.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:jajant
Niedziela, 15 stycznia 2012 | dodano: 15.01.2012

Kręcenie bez nadzwyczajnych historii.

jarbla | 12:12 poniedziałek, 16 stycznia 2012 | linkuj Nie dalej jak półtora tygodnia temu widziałem trzy sarny ale to u mnie w Lesie Chotomowskim (po drugiej stronie Wisły). Spotkań z dzikami to nawet nie zliczę.
A co do rozjechanych zwierzaków to smutny widok. Zwłaszcza dużo spłaszczonych węży się widuje…
| 19:33 niedziela, 15 stycznia 2012 | linkuj Dzisiaj nie napotkałem większego zwierza. Tylko same ptaszki, ale nie były to łabędzie. :)
Jeżeli chodzi o sarenki to spotykam je bardzo często, podobnie jak dziki. Czasem przebiegają drogę w odległości kilku metrów! Zwłaszcza te ostatnie.
Był jeden rok gdy napotykałem bardzo dużo lisów. Praktycznie nie było wyjazdu do lasu aby się jakiś nie ukazał. Ale ostatnio ich populacja chyba została znacznie zmniejszona, bo już ich nie widuję...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa szcze