Dwa żółte szlaki

d a n e w y j a z d u 147.49 km 20.00 km teren 05:57 h Pr.śr.:24.79 km/h Pr.max:40.90 km/h Temperatura:23.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Unibike Zethos
Niedziela, 21 sierpnia 2011 | dodano: 21.08.2011

Gdyby nie problemy z dętkami przejechałbym pewnie więcej ale i tak plan minimum został wykonany. Przejechałem w całości dwa kolejne szlaki rowerowe z których ostatni zawiódł mnie do Niepokalanowa (na zdjęciu bazylika).

Na początku udałem się do miejscowości Nowy Wilków gdzie swój początek ma pierwszy z przejechanych dzisiaj szlaków.

Kończy się on w Górkach…

… w których znajduje się pomnik poświęcony powieszonym powstańcom styczniowym.

Obok pomnika znajduje się ołtarzyk z figurkami wyciosanymi z drewna.

Następnie udałem się do Grabnika…

… z którego dojechałem do Teresina (po drodze mijając Niepokalanów).

Inne zdjęcia. Rozlewisko na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego

Figurka świętego Rocha z drugieł połowy XiX wieku

Dąb – pomnik przyrody.

(zdjęcia słabej jakości bo robione telefonem za co przepraszam)
-------------------------------
Łącznik Szymanowski, szlak Grabnik – Szymanów (Teresin), znaki żółte, długość 11,5km
Łącznik Wilkowski, szlak leśniczówka Nowy Wilków – Górki (węzeł szlaków), znaki żółte, długość 8km