Dwa szlaki i deszcz

d a n e w y j a z d u 97.00 km 40.00 km teren 05:03 h Pr.śr.:19.21 km/h Pr.max:43.80 km/h Temperatura:23.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:jajant
Sobota, 18 czerwca 2011 | dodano: 18.06.2011

Dziś zaliczyłam dwa kolejne szlaki zlokalizowane w powiecie legionowskim: drugi etap Trasy Narwiańskiej oraz Szlak Wschodni. Pierwszy prowadził z Zegrza Południowego przez Serock aż za Gąsiorowo. Drugi miał charakter pętli, zaczynał się w miejscowości Łacha a poprowadzony został w widłach dwóch dużych rzek: Narwi i Bugu. W drodze powrotnej za Serockiem musiałem przedzierać się przez deszcz.

Most w Zegrzu Południowym

Początek Szlaku Zegrze - Rezerwat "Dzierżenińska Kępa", czyli drugi etap Trasy Narwiańskiej.

Po zrobieniu fotki porozmawiałem z pewnym panem, który do mnie podszedł i jak się okazało pracuje w RZGW. Dowiedziałem się od niego, że jednostka na zdjęciu powstała na bazie radzieckiego kutra. Ogółem przebudowano cztery takie jednostki, posiadają one napęd strugowodny i charakteryzują się bardzo małym zanurzeniem (40cm).

Rowerek na jednym z wiaduktów pieszo-rowerowych między Serockiem a Zegrzem. Całkiem fajne te przeprawy i przyjazne rowerzystom. Jak miło :)

Pole obsiane łubinem (w realu żółć kwiatów wygląda bardziej efektownie).

Na niebieskim szlaku.

----------------
Trasa Narwiańska (2), szlak Zegrze Płd. - Rezerwat "Dzierżenińska Kępa" (Gąsiorowo), znaki czerwone, długość 16,5km