Mazovia MTB Marathon, Ełk, dystans giga plus

d a n e w y j a z d u 106.05 km 90.00 km teren 04:43 h Pr.śr.:22.48 km/h Pr.max:46.10 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Unibike Expert
Piątek, 12 czerwca 2009 | dodano: 12.06.2009

Na początku wyjaśnię skąd "plus". Długość dystansu giga wynosiła 95km. Niestety jadąc z grupką kolarzy (kilkanaście, może dwadzieścia osób) zostaliśmy wprowadzeni w błąd którędy jechać, w efekcie wykonaliśmy dodatkową pętelkę i stąd przejechany przeze mnie dystans 106km. :( Muszę przyznać, że te nadprogramowe 10km na ostatnich 20km mocno dawało znać o sobie...

Trasa bardzo ciekawa, dużo podjazdów, trochę błocka ale bez piachów. Jej stopień trudności został określony przez organizatora na 4 (dla mega 3). Przez 3/4 trasy wiał bardzo silny wiatr.

Przejeżdżając przez jedną ze wsi rozjechałem kurę. Wątpię aby to przeżyła - gospodarz miał dziś na obiad rosół :)

Powoli zaczynam myśleć o górskich maratonach, może od przyszłego sezonu.