Tour de Zalew Szczeciński (11)

d a n e w y j a z d u 212.62 km 0.00 km teren 10:04 h Pr.śr.:21.12 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:29.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Unibike Zethos
Czwartek, 11 czerwca 2015 | dodano: 10.12.2015

11.06.2015
***
Budzik obudził mnie wcześnie. Miałem do przejechania ponad 200km i chciałem je pokonać jak najszybciej. Zdecydowałem, że będę jechał krajową dziesiątką. Drogę tą znałem z odcinków leżących bliżej mnie, ponadto w domu sprawdziłem na Google Street View jak wygląda ona w okolicach Torunia, więc wiedziałem, że na całej długości ma szerokie, wygodne dla rowerzystów, pobocze.
Czułem moc, pedałowało mi się dobrze, jechałem dosyć szybko, często utrzymując 30km/h. Niestety po kilku godzinach koło stawało się coraz bardziej miękki i bujało się na boki coraz bardziej intensywniej, zwłaszcza gdy mocno naciskałem na pedały. Musiałem zwolnić. Chwilami miałem obawy czy zdołam dotrzeć do domu. Tym niemniej kilometry szybko mijały i wkrótce dotarłem do granicy między województwami Kujawsko-Pomorskiego i Mazowieckim. I choć wysoka temperatura dawała się we znaki, dojechałem do domu bez dalszych przygód. Koło wytrzymało do końca ale popękana obręcz nadaje się już tylko na złom. Miałem dużo szczęścia, że wytrzymała do samego końca podróży.
KONIEC
***

Kościół, Toruń.
Kościół pw. św. Jadwigi Śląskiej w Karnkowie z 1584r.