Tour de Zalew Szczeciński (8)

d a n e w y j a z d u 125.47 km 0.00 km teren 07:59 h Pr.śr.:15.72 km/h Pr.max:34.00 km/h Temperatura:18.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Unibike Zethos
Poniedziałek, 8 czerwca 2015 | dodano: 10.12.2015

8.06.2015
***
Leniwie dojechałem do Kołobrzegu, gdzie zjadłem zapiekankę i flądrę z grilla. Ta ostatni tak mi posmakowała, że zamówiłem jeszcze jedną porcję. Pokręciłem się trochę po porcie a następnie ruszyłem przed siebie. Wyjeżdżając z miasta zajechałem jeszcze na cmentarz wojenny.
W rejonie Gościna polskie lotnictwo prowadziło manewry. Długo było słychać huk, jaki wydawały z siebie silniki odrzutowe samolotów. Po drodze mijałem kilka DOL-i, czyli drogowych odcinków lotniskowych. Jeżeli przejeżdżacie prostym odcinkiem drogi przez las, i droga ta nagle rozszerza się, to najprawdopodobniej jesteście właśnie na DOL. Mają one w wypadku wojny pełnić rezerwowe miejsca do lądowań dla samolotów, w sytuacji, gdy lotniska będą zniszczone. Ja już je rozpoznaję bezbłędnie. :)
Później zaczęła się monotonna jazda przez pola aż do okolic Białogardu. Za Białogardem droga prowadziła głównie przez lasy. W okolicach Połczyna Zdroju minąłem lądowisko dla "leśnego" śmigłowca.