Powroźnik (1)

d a n e w y j a z d u 73.06 km 24.00 km teren 04:19 h Pr.śr.:16.93 km/h Pr.max:25.00 km/h Temperatura:42.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:jajant
Wtorek, 25 sierpnia 2015 | dodano: 13.12.2015

Pierwszy dzień.
Zapowiadano opady więc zostawiłem smartfona, a ze sobą zabrałem pancernego samsunga B2710 (stąd tylko jedno zdjęcie pod tym wpisem). Byłem w tych rejonach kilka lat temu (w Muszynie), więc pierwszy przejazd był niejako wspomninkowy i w zamierzeniach polegał na odwiedzeniu (i przypomnieniu sobie) starych szlaków. Pierwszym celem podróży było schronisko PTTK  'Bacówka nad Wierchomlą'.
Po zdobyciu góry nie chciałem wracać tą samą drogą, więc pojechałem w inną stronę. Efekt był taki, że się zgubiłem. :) Jadąc w różne strony, które wydawały mi się właściwe, zdobyłem sąsiednie wzgórze. Po jakimś czasie okazało się, że zrobiłem pętlę i wyjechałem w miejscu w którym już byłem wcześniej. W końcu dotarłem do szosy. Tam już wiedziałem w którym kierunku jechać.