jarbla prowadzi tutaj blog rowerowy

jarbla

Pookolicznie

d a n e w y j a z d u 77.75 km 0.00 km teren 03:43 h Pr.śr.:20.92 km/h Pr.max:38.00 km/h Temperatura:-2.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Unibike Zethos
Czwartek, 27 listopada 2014 | dodano: 27.11.2014

Pierwsza jazda z przebudowanym Zethosem. Zamontowałem w nim nowy widelec karbonowy Hylix oraz nowe przednie koło (piasta DT Swiss 350, obręcz DT Swiss 535, szprychy CN Spoke STD14). Do tego trzeba było wymienić manetkę tylnej przerzutki.

W czasie jazdy czegoś mi brakowało i dosyć szybko doszedłem do wniosku, że następnym krokiem będzie zamontowanie lemondki. :)
Ale to plany na przyszłość.








komentarze
zarazek
| 07:08 sobota, 29 listopada 2014 | linkuj Jakby co, mogę wypożyczyć lemondkę na dłuższe testy. No chyba, że już zakupiłeś. :)
jarbla
| 09:09 piątek, 28 listopada 2014 | linkuj Już kiedyś tego crossa uszosowiałem, tzn. założyłem cienkie slicki (z przodu 700x26, z tyłu troszkę szersze). Na asfalcie śmigał miło. :)

Później pomysły na ten rower zmieniły mi się - postanowiłem go utrekkingowić - tym bardziej, że rower szosowy już mam (stary, ale jest).

Natomiast ostatnie plany są pochodną obserwacji oraz doświadczenia. Już kilka razy napotkałem rowerzystów z lemondką zamontowaną na góralach, crossach czy trekkingach. I na ogół tacy bikerzy rozpędzają swoje maszyny do dużych wartości (takich jak ja swoją szosę) i utrzymują tą prędkość przez długi czas. Wydaje mi się, że jest to wygodniejsza pozycja oraz efektywniejsze przekazywanie siły na pedały. Amortyzator crossowy/trekkingowy w porównaniu do widelca karbonowego nie oferuje według mnie nadzwyczajnych korzyści, więc jego pozbycie się było tylko kwestią czasu.

Gdy już zamontuję lemondkę, mam nadzieję, że powstanie rower na długie wypady, który będzie w miarę wygodny, szybki oraz zapewni możliwość podczepiania sakw. Pod pewnymi względami zbliży się do rowerów typu fitness, a dzięki lemondce może będzie lepszy (choć te ostatnie i tak pewnie będą wygrywać wagą).
Ksiegowy | 08:10 piątek, 28 listopada 2014 | linkuj Spróbuj sobie zdjać kiedyś bagażnik i błotniki i założyć cienkie oponki:D zobaczysz jak hula;D Przesiadka z amortyzatora na karbon musi być bajeczna;)
Ksiegowy
| 06:29 piątek, 28 listopada 2014 | linkuj Robisz fajną hybrydę szosowo trekingową jak ja;)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tbree
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]