10 000km!

d a n e w y j a z d u 42.65 km 0.00 km teren 02:12 h Pr.śr.:19.39 km/h Pr.max:35.00 km/h Temperatura:0.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Unibike Zethos
Piątek, 20 grudnia 2013 | dodano: 20.12.2013

Kolejne zwyczajowe dom-praca-dom i w ten sposób udało się dzisiaj przekroczyć 10.000km. Tylko pogoda nie dopisała w tak uroczystym dniu i w drodze powrotnej na głowę lały się krople deszczu.

Sezon rowerowy 2013 mogę uznać za udany. A jeszcze w czerwcu twierdziłem, że to mój najgorszy rok, odkąd zacząłem prowadzić statystyki rowerowe, pod względem przejechanych kilometrów.

Mapa z drogą powrotną:

| 09:03 sobota, 21 grudnia 2013 | linkuj Oj tak, jesień była łaskawa i wynagrodziła to co się działo wiosną i zimą. Ale i Twój wyczyn godny uznania. ;-)
zarazek
| 08:48 sobota, 21 grudnia 2013 | linkuj To nie pierwsza twoja dycha, tym bardziej gratulacje! :) W tym roku listopad i grudzień wyjątkowo łaskawe i sprzyjające TOTALom. ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rkres