Pookolicznie

d a n e w y j a z d u 118.44 km 3.00 km teren 05:06 h Pr.śr.:23.22 km/h Pr.max:43.00 km/h Temperatura:5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:jajant
Niedziela, 24 listopada 2013 | dodano: 24.11.2013

Powrót w ciemnościach i lekkim deszczu, który w ogóle nie przeszkadzał. Odkryłem dzisiaj kilkukilometrowy odcinek ze sporymi pagórkami - oczywiście jak na mazowieckie standardy ;-) - między Zakroczymiem i Cieksynem. Chyba będę częściej tamtędy jeździł.

Kategoria Ponad 100km jednego dnia

| 06:42 poniedziałek, 25 listopada 2013 | linkuj Ciekawe, że między Pomiechówkiem i Cieksynem oraz Zakroczymiem i Starą Wroną ;-) nie ma aż takich wzniesień. A między tymi trasami na bocznej drodze są.

W niedzielę też mi się nie chciało wyściubiać nosa z domu. Ale jak już wsiadłem na rower i zacząłem pedałować to licha pogoda przestała być problemem. Ach te endorfiny :-)
zarazek
| 20:35 niedziela, 24 listopada 2013 | linkuj Dokładnie to samo miejsce podobnie mnie zaskoczyło wiele już lat temu. Skąd tu takie pagórki, zachodziłem w głowę. ;)
A co do niedzieli - ja oceniłem pogodę tego dnia jako totalnie badziewną i nierowerową. Cały dzień intensywna mżawa. Każdy ma jakieś granice ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obiek