Pookolicznie

d a n e w y j a z d u 102.27 km 0.00 km teren 04:33 h Pr.śr.:22.48 km/h Pr.max:40.59 km/h Temperatura:4.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:jajant
Niedziela, 17 listopada 2013 | dodano: 17.11.2013

Przed Nowym Dworem Mazowieckim napotkałem sympatycznego starszego pana na rowerze szosowym. Znam go z widzenia, bowiem często jeździ na trasie Jabłonna – Nowy Dwór Mazowiecki, niejednokrotnie w towarzystwie innych rowerzystów. Na początku jechaliśmy jeden za drugim dając zmiany ale później zwolniliśmy i jadąc obok siebie trochę porozmawialiśmy.

Niedawno miał on niemiłą przygodę, bowiem został potrącony przez samochód, przez co ma uszkodzone kręgi szyjne. Dopiero jak to powiedział, dostrzegłem, że jedzie w gorsecie usztywniającym! Ponadto ma problemy z mówieniem spowodowane obrażeniami żuchwy. Obecnie w ramach treningu, zamiast zwyczajowej setki, jeździ tylko 50km. To już czwarty raz gdy został potrącony przez samochód. Porozmawialiśmy jeszcze na kilka innych tematów a następnie, wymieniając się na koniec ciepłymi słowami, każdy z nas pojechał w swoim kierunku.